Otázky a odpovede

Chcem kúpiť zľavu, ako to urobím?
Je to také jednoduché. Kliknite na tento link a pozrite si podrobné inštrukcie ako to funguje.

Zaplatil/a som, ale kupón mi ešte neprišiel, čo to znamená a kedy príde?
V prípade úspešnej transakcie (zaplatenie kupónu bolo platobným systémom on-line potvrdené) Vám bude okamžite zaslaný email obsahujúci Váš kupón a príslušné inštrukcie. Ak ste do cca 2-3 hodín nedostali tento email, skontrolujte si priečinok spamovej pošty, nakoľko Vaše nastavenie spamových filtrov môže byť natoľko citlivé, že kupón zaradí práve sem.

V prípade, ak bankový systém neumožňuje on-line potvrdenie transakcie alebo počas platenia nastala chyba (napr. platobný systém bol v servisnom režime a pod.), zašleme Vám kupón až po fyzickom pripísaní peňazí na náš účet. Pokiaľ Vám v takomto prípade nepríde kupón ani do 72 hodín, prosíme, kontaktujte nás.

Pri reklamácií budeme od Vás požadovať uviesť číslo Vášho účtu, z ktorého malo dôjsť k úhrade, číslo variabilného symbolu, s ktorým bola platba zrealizovaná a dátum úhrady.

Kto mi vystaví faktúru alebo daňový doklad?
Finálny daňový doklad za poskytnuté služby alebo predaný tovar Vám vystaví naša firma štandardným a obvyklým spôsobom. 

Je platba cez internetový portál bezpečná?
Platobný systém spĺňa všetky podmienky internetového nakupovania. V objednávkovom formulári si zvolíte spôsob platby a po potvrdení Vás systém automaticky presmeruje na vybraný platobný systém. Po zrealizovaní platby na internetovej stránke vybraného platobného systému Vám pošleme kupón na mail, ktorý ste zadali v objednávkovom formulári. My s Vašimi údajmi vôbec neprichádzame do kontaktu.

Musím sa registrovať, aby som mohol/hla kúpiť zľavu?
Nie. Naším heslom je jednoducho a bezpečne. Preto nie je registrácia povinná.